Snowing in Istanbul

1.07.2013

Karda Ne Giysek?


Hello from a snowing Istanbul... It is always difficult to being chic in cold weather especially when it is snowing or raining, we should admit it. I think that colorful boots will be wonderful and attractive especially like these silver ones. You can see my other outfits form here.
I want to declare my psychology right now. I am hesitating to study for my final because what if schools were closed? I also wanted to make some photo shoots while snowing but I desperately want to be in my warm house and watch TV. 

Karlı bir İstanbul'dan herkese merhaba... Soğuklarda, yağmur yağarken, kar yağarken şık olmak zordur bunu kabullenelim. Renkli bir çizmeyle ya da montla dikkat çekici olabilirsiniz. Ben bu gümüş renkli çizmeleri çok beğendim. Diğer kombinlerime buradan ulaşabilirsiniz. 
Şu anki psikolojimi açıklamak isterim.Yarın ki finalime çalışıp çalışmama arasında ikilemdeyim, ya tatil olursa? Ayrıca, karda fotoğraf çekimi de yapmak isterdim ama mümkün olmayacak sanki, miskinliğime yenik düştüm :)
Bakın benim evden kar nasıl gözüküyor...







0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger