For a Great Day in Istanbul...

4.08.2013


Harika bir gün geçirmek için, önerilerimi dinlemenizi tavsiye ederim... Güneşli bir günde sabah erkenden çıkın ve Galata'ya gidin. Sokakları dolaşırken eski İngiliz kilisesini ziyaret edin. Oldukça eski ve metruk ama çok ilham verici. Kahvaltı edecek birçok yer bulursunuz, Mavra onlardan bir tanesi. Galata Kulesi'ne yürüyün ve orada bulunan kahvede bir Türk kahvesi yudumlayın. Daha sonra Çukurcuma'ya doğru yol alın, o güzel mahallede temiz havayı içinize çekin, daha sonra antikacılara giriş yapın ve ortalığı karıştırın. Neler var neler, bu kültürü ailemden aldım. Antika ne varsa toplarlardı bir zamanlar, şimdi evde pek yer olmadığından almıyorlar :) Küçükken nefret ederdim ama felsefesini şimdi anlıyorum ve seviyorum. Hoşlanmıyorsanız, sadece etrafa bakınıp geçebilirsiniz. Güzel ve değişik ortamlar sonuçta, hepimizin buna ihtiyacı var. Daha sonra yürüyerek Karaköy'e inin ve Muhit'te limonatayla yemeğinizi yiyin. Sonra ister kalın, ister gece için eve gidip dinlenin ;)   
Kıyafetime gelince, desenler ve renkler baharın habercisi adeta. Japon modasına uygun bu kimono üst erkek arkadaşımdan hediye, zevkli biliyorum. Öncelikle korktum, omuzlarım geniş olduğu için bu tip üstler beni çok geniş gösterebiliyor, bir de desenleri büyükçe olunca. Belden pantolonla denediğimde belim inceldiği için kendime çok yakıştırdım. Aynı zamanda bu üstleri mini elbiselerle de deneyebilirsiniz, bundan sonra öyle deneyeceğim. Renk olarak, bordoyla çok yakıştığını düşünüyorum. Siz beğendiniz mi?

To have a great day in Istanbul, pls hear my suggestions... In a sunny day, go out for Galata, the place where the Galata Tower located. Visit the old English Church where is pretty old and inspiring. You can find a lot of places to have breakfast, Mavra is one of them. Go to the cafe near Galata Tower to have a Turkish coffee. Then, walk to Çukurcuma to have fresh air and visit antique shops which is also very inpirig. My parents love to buy antiques but not anymore because no more place left at home :) I used to hate antiques when I was child but now I understand the philosophy behind it and I love antiques. We all need these different atmospheres, it is all about design after all. Then you can walk to Karaköy which is quite good place and eat your lunch with lemonade at a place called Muhit. 
I loved this outfit of mine for the perfect day, it reflects the spring. This kimono is a gift form my boyfriend, I know he has a good taste. First of all, I was afraid it won't fit to me because of my wide shoulders. However, when you wear pants from waist, it fitted perfectly. Also, yo can wear them with mini dresses which will be my next move :) What do you think of it?
















                    

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger