Impressions on MB Fashion Week Istanbul

10.20.2013


İstanbul Moda Haftası çok geride kalırken, Instagram hesabımdan sizleri olabildiğince bilgilendirmeye çalıştım. Bayram için gittiğim kısa Bodrum kaçamağımdan sonra o güzel 5 güne geri dönüyorum ve size izlenimlerimi anlatıyorum: 
-Kuruçeşme Arena'daki yeni mekan başarılıydı, deniz manzarası, sıcak hava hepimize adeta tatildeymişiz hissi yaşatırken, defile alanı için aynı güzel şeyleri söyleyemeyeceğim. En önden biri kalkarsa her an mankene çarpacakmış hissi yaratıyordu, runwaye çok yakındık, zaten defile fotoğraflarından da belli oluyor. 
-Kalabalık oldukça kaliteliydi, çok tarz kadın ve erkeklere rastlamak mümkünken öte yandan gereksiz abartılı giyinen insan grubu da tabii ki dikkat çekiyordu. Amaç dikkat çekmek zaten :) 
-Bazı tasarımcılar gerçekten zevkle izlenen 'tasarım' ve koleksiyonlara imza atarken, bazıları düz siyah elbise ve deri detaylardan öteye gidememişti. 
-Favori tasarımcılarım eskilerden Tuvanam, Mehtap Elaidi, Deniz Berdan, Nihan Buruk, yenilerden Beste Gürel, Serdar Uzuntaş, Raisa-Vanessa Sason, Burçe Bekrek oldu.
-Kıyafetime gelince, çabucak çektim fotoğrafları sizler için :) Botlar hep ayağımdaydı zaten, çıkaramıyorum çok rahatlar. Deri etek ve triko; Voila! Rahatlık...
-Mercedes-Benz Lounge harika şarapları ve ikramlarıyla da bizlere güzel ev sahipliği yaptı. After Partyler de oldukça eğlenceliydi. 





Boots: Zara
Leather skirt: Zara
Necklace: Bershka


0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger