Couture Show - Begüm Salihoğlu

3.19.2013


Koleksiyonunu çok beğendiğim tasarımcılardan biri de Begüm Salihoğlu'ydu. Salihoğlu Studio'da Couture tasarımlarını sergiledi, her birindeki işçiliğin harikulade olmasının yanı sıra alışık olmadığımız tasarımlarla karşılaştık. Tarz sahibi, hem yumuşak hem de seksi dokunuşları olan tasarımlardan kesinlikle istiyorum. Tasarımcının diğer koleksiyonlarına buradan göz atabilirsiniz.  
Studio uygalamasına gelince küçük çapta koleksiyonlar için güzel bir uygulama olmuş ama modeller için çok güzel bir deneyim olduğunu sanmıyorum, tamamen benim görüşüm. Gülme krizine tutulmuş modellere rastladım, ben de kesin krize girerdim :) Yürüyorsunuz, yakınınızda bir sürü insan fotoğrafınızı çekiyor, uzun elbiselerle ve topuklularla bir platforma çıkıyorsunuz ayrıca son derece loş bir ışık ve yüksek seste müzik... Ama biliyorum bu onların işi :)

One of my favorite designers is Begüm Salihoğlu. She shows us her Couture designs in Studio. Every one of them was spectecular with their quality and they are extraordinary. I definitely want to wear one of them because they have the style, both soft and sexy touch. You can see other designs of her from here.
When we talk about the Studio, it is good for small collections. But I think that it is not good for modesl because I saw models who were laughing, I would also laugh :) When you are walking, many people who are so close to you want to take your pictures, you have to stand up on a platform with long dresses and high heels. But I know it is their job :)






0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger