My Fashion Week Survival Kit

3.12.2013


Bugün Mercedes-Benz Moda Haftası Istanbul başlıyor. Bu sefer bütün gün Antrepo 3'te olmak yerine seçtiğim bazı defilelere katılma kararı aldım. Böyle daha verimli olacağını düşündüm, koleksiyonları da yorumlayabileceğim. Fotoğrafta gördükleriniz, Moda Haftası'na götüreceklerim. Moda Haftaları dışarıdan çok rahat ve elit gözükse de o ortam hiç öyle değil, en azından çalışıyorsanız. Hele ayaklarınızda topuklu varsa hayatınız çok daha zor. Neyse ki bütün gün orada olmayacağım için böyle bir şeyi dert etmiyorum şu anlık. Ama anın etkisine kapılıp orada olabilirim, bakalım spontane gelişecek. 
Eğer moda haftasına gidiyorsanız mutlaka; 
Fotoğraf makinesi - check
Düz ayakkabılar - check
Sakız, naneli pastil ve atıştırmalıklarınız -check 
Saçınıza şekil vermenizi kolaylaştıran krem ve tarak - check
Gözlük ve şemsiye - check
Kartvizitler - check
Allık, ruj ve el kremi - check
Parfüm - check 
Yanınızda olsun ;)
Sosyal medya araçlarımızı bir daha gözden geçirirsek: Twitter'da beni ve haberlerimi  @BigeGrsoy hesabımdan takip edebilirsiniz.  hashtagiyle paylaşımlarınızı yapabilirsiniz. Ayrıca, ben oralarda olmadığımda Netmoda hesabını tavsiye ederim, ben oradan takip edeceğim :) 

Today, Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul başlıyor. I will attend some fashion shows which I choose to be more efficient. I will bring some really important needs to Fashion Week. 
If you are going to Fashion Week, you should bring
Camera - check
Flats - check
Gum, fresh pastils and some snacks - check
Hair spray and brush - check
Sun glasses and umbrella - check
Bussiness cards - check
Blush, lip gloss and hand cream - check
Perfume - check...
You can follow me via Twitter  @BigeGrsoy and share your thoughts with  hashtag.



1 comments:

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger