NouvElle

9.23.2013


Uzun bir aradan sonra yeni çekimlerle karşınızdayım. Blogger olarak moda editörlüğü kariyerime başladığım günden beri çok farklı hissediyorum. Sanırım moda adına daha önemli işler yapmak için attığım ikinci büyük adım sonrasında kendimi daha iyi hissediyorum. Yaratıcı işlerin içinde bulunmanın verdiği tatmin her şeyden öte oluyor benim için. Bu çekimlerde beni daha iyi hissedeceğinize inanıyorum. Bu look yeniliklere işaret ediyor. Siyahın keskinliği kahverengi trikoyla daha da yumuşuyor, yeni sezona hazır mıyız, yani koyu renklere?

After a long break, here I am. Since I have started on my fashion career with being fashion editor after blogging, I am feeling so different. I think I feel better because I am very satisfied with things that I do which are so creative for the sake of fashion. I think you will feel me better with these photo shoots. This look signifies new things. Brown knitwear softens the intensity of black, are we ready for new season, I mean for dark colors?  








Photos by Sabri Alper Yılmaz

1 comments:

  1. ikinci fotoğraf çok beğendimm.. tarçın ve siyah süper uymuş ve zamansız bi tarz olmuşş

    ReplyDelete

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger