Music Suggestions

12.09.2012

*Photo form San Francisco...

So cold in Istanbul nowadays. Now, I am sitting at home studying, yesterday I wandered around a little bit. I can't support my yesterdays experiences with photos because it was so cold and we couldn't able to take photos, think about it :) Nisantasi was perfect again with all New Year decor. We tried to get warm with wine as usual. This degree of cold really makes me tired. Anyway, I want to suggest you some music perfect for winter to listen;

Bu havaların soğukluğunu ne yapacağız? Dışarıdayken çok üşüyorum. Şimdi oturdum evde ders yapıyorum, dün biraz gezdim. Size notlarımı geçeceğim ama maalesef fotoğraflarla destekleyemeyeceğim, soğuktan fotoğraf çekemedik resmen. Nişantaşı'nı mutlaka gezin, muhteşem süslemişler her yıl olduğu gibi. Nişantaşı City's de Mahalle açılmış sonunda. Güzel, esprili bir ortam ama çok gerekli miydi, ondan emin değilim. Değişik bir konsept olmuş, gidin ve kararını siz verin. Sonra trafik nerede yoksa oraya gitmeye karar vererek kendimizi Etiler'de bulduk, biraz nostalji olduk Etiler'e gidince ama yeniden canlanması hoşuma gitti oranın. Şaraplarla ısınmaya çalıştık ama bir yere kadar. Güzel sohbetli, eğlenceli bir akşamdı. Ama üzerimdeki kazağın ağırlığı gerçekten beni sıktı, bu kadar soğuk olmasın isterdim, beni yoruyor.
Gününü evde sıcacık geçirecekler için birkaç müzik önerim olacak;


I want to know - adriano celentano

jesus to a child - george micheal

suffering - jay jay johanson 

heartbreaker - enrique iglesas

give me the night- george benson

need u tonight - inxs

give me one reason - Tracy Chapman

miss you - mick jagger

club thing - yoav

misread- kings of convenience

mad about you - sting

bella luna - jason mraz

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger