New Year Joy

12.04.2012


December comes, Christmas decors are all around, thanks to that we become so positive, wish good things for next year. We want to open a new page and we feel so curious about what to live next year. 
I also want to decor my balcony instead of my little tree. I hope people who see lights all over my balcony will feel the same positiveness as me. Did you like it?

Aralık ayı oldu mu süslemeler başlıyor, yılbaşı sayesinde pozitif doluyoruz, dilekler diliyoruz, bu sene bunu yapacağım, şunu yapmayacağım diye kararlar alıyoruz.Yeni bir sayfa açmak istiyoruz, önümüzdeki sene neler olacak diye meraklanıyoruz.
Bu sene de yürürken çevrede ve evlerde süsleri görüyorum, çok hoşuma gidiyor. Ben de balkonu süsleyeyim dedim, geçenler görsün benim hissettiğim gibi hissetsin istedim. Küçük bir yılbaşı ağacımız var aslında ama ben bu sene değişiklik yapıp balkondaki bitkileri süsledim. Baktıkça çok hoşuma gidiyor, siz de beğendiniz mi?         




0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger