Art Weekend

5.16.2013


Herkese merhaba. Haftanız nasıl geçiyor? Benim biraz yoğun ama yoğunluğum evde oturup paper yazmak yani oldukça sıkıcı. Blogumda uzun zamandır sanatla ilgili postlar yapmadığımı fark ettim. Ama sıkı durun çünkü cumartesi sanat bombardımanına gidiyorum. Hem de kendime güzel bir ara vermiş olacağım. Cumartesi ile ilgili tüm detayları sizlerle paylaşacağım. Şimdi size nereye gideceğimden bahsedeyim ki siz de bu hafta sonunuzu sanatla değerlendirin. Eğer cumartesi giderseniz haber vermeyi unutmayın :) Öncelikle Antrepo 3'te Mamut Art project'i ziyarete gidiyoruz. Saat 3'te İstanbul Moda Akademisi'nin düzenlediği bir söyleşi var, onu kaçırmak istemiyorum çünkü benim en çok ilgilendiğim moda ve sanat ilişkisi ele alınacak. Oradan çıkışta İstanbul Modern'in yenileri geziliyor, saat 22:00'ye kadar açık ve ücretsiz olacak. Çok heyecanlıyım çünkü ilham ilham ilham :) Hafta sonu güzel bir yere gidip yemek yemekten sıkılmadınız mı? Ben çok sıkıldım, o yüzden bu aktiviteleri çok seviyorum, tabii sonra içilen kahvenin tadı ya da yenen yemeğin tadı çok daha farklı ve lezzetli oluyor ;) 

Hello everyone? How is your weekend going? I am busy a liitle bit because of my last projects, it is so boring. I have noticed that I didnt post anything about art for long time. But this saturday, I am going to bombing of art. Plus I will have a nice break from my projects. I will share all experiences of saturday with you. Now let me tell you where will I go. Firstly, I will visit Mamut Art Project in Antrepo 3, I will join an interview organized by Istanbul Fashion Academy because they will talk about fashion and art relationship which I am interested in most. Then, let's go to Istanbul Modern to visit some new art. I am so excited because inspiration, inspiration, inspiration :) Aren't you bored of going to a nice place to have dinner? I am really bored that is why I love these activities, of course when you drink coffee or have a dinner after that, it becomes more delicious ;)  

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger