MET Gala 2013

5.07.2013


Biliyorsunuz genelde bu törenleri çok yorumlamam ama bu sefer bir de benim gözümden bakalım istedim. Harika, Güzel, Eh işte ve Hayal kırıklığı olarak sınıflıyorum. Kendi içlerindeki sıraya da dikkat edin :) Harika bölümünde güçlü, tarz ve değişik kombinleri seçtim. Ayrıca, birbirinden güzel 2 mankenin piştisini unutmayalım, bence olmaması gereken bir şey. Anja Rubik, Gisele'den neden daha iyi? Çünkü saçlarıyla, üzerindeki derinin rengi ve kesimiyle baştan aşağı tarz. Gisele ise her zamanki gibi harika vücudunu gösteren minisini giymiş, bana klasik Gisele gibi geldi. Tasarımcının imzası zaten aynı, pişti. Sienna Miller her zamanki gibi çok tarz. Güzel bölümünde şıklığın kendini gösterdiği kıyafetleri seçtim. Blake Lively daha güzel olabilirdi, biraz klasik. Uma Thurman oldukça şık, benim çok tarzım olmasa da. Nina Dobrev'i hiç beğenmem ama kıyafeti çok gösterişli olmuş, şık sınıfına girer bence. Diane Kruger'ın her zamanki zarafeti zaten tartışılmaz, yine çok şık ve güzel. Eh işte bölümünde başka bir şey giyseler de olurmuş bölümü. Katie Holmes'a beyaz yakışmış ama o uzantılar kötü olmuş. Olsen her zamanki tarzını göstermiş ama ben beğenemedim, fazla uyumsuz ve salaş, şık değil. Hayal kırıklığı bölümü zaten adı üstünde. Gwyneth Paltrow en fazla hayal kırıklığı yaşatan benim için. Coco Rocha için konuşmak bile istemiyorum. Cameron Diaz'a bayılmama rağmen hiç beğenmedim. Kate Upton daha özensiz olamazmış, bence en kötüsü. Yorumlarınızı bekliyorum. Fazla konuştum, işte fotoğraflar:

You know I don't interprete looks on these ceremonies generally but this time I want to look at this amazing Gala. I classified looks as Gorgeous, Nice, So so and Dissapointment. Also, be careful to order within the grades. In gorgeous part, I have chosen powerful, stylish and different ones. Also, we shouldn't forget the two models dressing in same pattern. Why Anja is better than Gisele? Because with her hair to leathers color and cut, it is very very stylish. Gisele is always in routine showing her beautiful body every time. Details are same, already they are from same designer. Sienna Miller rocks, rocks, rocks. In nice part, I have chosen chicness. Blake Lively could have been better, a little bit standard. Uma Thurman is very chic, not very much my style. I really dont like Nina Dobrev but she is pretentious. Diane Kruger's grace is beutiful like always. In the so so part, they could wear something else. White looks good on Katie Holmes but the cut is really bad. Olsen shows her style as always but this time it looks so messy and not so chic. In the dissapointment part, Gwyneth Paltrow was really a dissapointment. I dont want to even talk abot Coco Rocha. Even if I love Cameron Diaz, she was not chic at all. Kate Upton is so careless, the worst. Waiting for your comments. Here are the photos:



Harika / Gorgeous




Güzel / Nice








Eh işte / So so




Hayal kırıklığı / Dissapointment






0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger