News About Caramélisée

5.04.2013


Bir aydır buraları boş bıraktım. Bu ara oldukça yoğun ve ilginç günler yaşayarak buluyorum kendimi. Hayatımda bir devir kapanıyor ve yenisi başlıyor. Bir de sorumluluklar eklenince yoğunluk kaçınılmaz. Aslında ben çok değişiklik seven biri değilimdir, garanti olmasını severim bazı şeylerin. Ama bu sefer bunun saçma olduğunu anladım, bıraktım hayatı geldiği gibi yaşıyorum. Bir şeylere yapışıp kalmak rahatsızlıktan başka bir şey vermiyor. Unutmayın, bir şey bitince daha büyük bir şeyin kapısı açılacak demektir. Hayat felsefemi değiştirdim :)
Bu resme de bayıldım, erkek arkadaşımın hediyesi :) Beni takip eden herkese, yakında yeniliklerle görüşmek üzere diyorum... 

I have left my blog alone for a while. Because, these days I find myself living very different and interesting things. One era closes and other one opens in my life. Actually, I am not a change person, I like somethings to be guarantee. However, this time it didn't work out and it is ridicilous. I let the life go and just live it. When you stick to something, it is just uncomfortable. Don't forget, when something closes, that means bigger one is on its way to find you. I changed my life philosophy :)
I loved this photo which is my boyfriends gift :) I say to my followers, see you son with new things on the blog...  

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger