Çantamda Ne Var? by Netmoda

2.05.2013

         

Last week I was invited to Netmoda which is a great fashion network defending the democracy of fashion within people. I totally agree their philosophy. Anyways, it in Turkish but I am explaining my blog, style and things in my XL bag. I know I am funny but I really enjoyed that hour. 
By the way, I am waiting for your votes to join Milan Fashion Week. Here is 90's contest of Luisaviaroma that I attended with my lovely 90's pictures, thank you :)

Geçen hafta 'Çantamda Ne Var' bölümü röportajı için Netmoda'ya davet edildim. Netmoda, modanın demokrasisini savunan ve modaseverleri buluşturan ayrıcalıklı bir internet sitesi. Merve'yle çok keyifli bir sohbet gerçekleştirdik. Ben kendime pek alışamadım, biraz komik olduğumu düşünüyorum ama sizin güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Daha önce çantamda ne var diye bir yazı hazırlamamıştım, bu sayede siz de bunu gördünüz, beni daha yakından tanıdınız. Umarım beğendiniz, yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen :)
Beni Netmoda profilimden takip etmeyi unutmayın...
Ayrıca, Milan Moda Haftasına katılmak için bir yarışmadayım. Buradan bana oy verirseniz çok sevinirim, dünkü harika 90'lar fotoğraflarımla yarışmadayım. Çok teşekkürler.  

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger