Hello from a Lovely World!

2.16.2013


Bütün takipçilerime merhaba. Yoğun bir 1 ay geçirdim, blogu biraz boş bıraktım biliyorum. Bu da içimde nasıl  bir üzüntüye sebep oluyor anlatamam. Sanki bebeğinize bakamıyormuşsunuz gibi, anlaması zor bir psikoloji biliyorum :) Ama bu 1 ayda harika insanlar tanıdım ve harika fikirler edindim. Kafam deli projeler şeklindeyim şu anda. Blogumun bazı bölümleri için görüşmelerim devam ediyor. Bomba gibi döneceğim, çok daha güncel bir blogla karşınızda olacağım. Bugün bir blogger buluşmasındayım, oradan fotoğraflarla bloga devam. Mutlu haftasonları! Takipte kalın...

Hello to my followers from all over the world. I had a really busy 1 month, I know my blog is nearly empty. I can't explain my sad feelings about this. It is like you can't look after your baby, it is difficult to understand I know :) But, I have known some wonderful people during this time and also I got some really good ideas. And I have some interviews about some parts of my blog. I will be back with really good updated blog so wait for it! Today I will attend to blogger event, I will post photos of the event tomorrow. Happy Weekends! Stay tuned...

4 comments:

  1. e hani fotoğraflar!?
    tanıştığıma çok memnun oldum! ben de buluşmayı döner dönmez yazdım. çirkin kameramdan bir kaç fotoğraf çıktı :)
    bloguma da beklerim
    sevgiler
    Esra
    eatpolishlove ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esracım, fotoğraf çekemedim sağdan soldan toplıcam :) çok güzel olmuş postun. Takipteyim ;)
      En yakın zamanda görüşmek üzere, çok memnun oldum.

      Sevgiler
      Bige

      Delete
  2. fotğrafları göremedim?:) blogun için başarılar diliyorum takipte olacağım;)

    http://editorist1783.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Merhaba Esra, ben de senin blogunu çok beğendim, takipteyim. Bence daha fazla post yazmalısın ;)

    Blogger etkinliğinden fotoğraf çekemedim, etraftan toplayınca koyucam ;)

    ReplyDelete

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger