My Winter Experiences

2.28.2013


Moda haftaları son gaz devam ediyor ama itiraf etmem gerekirse, moda haftası yazmaktan son derece sıkıldım. Birkaç gün sonra kısa yorumlarıma devem edicem. Geçen sene eylül ve sonbahar hakkında yazdığım postu hatırlıyorum. Bu kış sezonuna tamamen hazır olduğumu yazmıştım. Sonbahar hakkında güzel birkaç şey paylaşmıştım. Size ilham vermiş olduğumu, beğenildiğini hatırlıyorum. Şimdi ise kış bitiyor bile, bahara giriyoruz. Ayrıca, 21 Mart doğumlu olmam da her zaman beni heyecanlandırmıştır, ben gerçek bir bahar kızıyım. Bahar için planlarınız neler, ayrıca 'what is good about March?' yazımı da paylaşacağım. Geri dönüp baktığımızda özetle kışı nasıl geçirmişiz? 

I remember the post that I have written about september and fall. I mentioned about being ready to winter, I remember you liked it so much and found it so inspiring. Now, even winter has finished and spring is about to come. I am truly a spring girl because I was born on 21st March. What are your plans for spring? I will also post 'What is good about March'? soon. So, let's see how we experienced winter? 



Çok fazla kar yüzü göremedik

Enmoda için Gökhan'la eğlenceli çekimler yaptık

Netmoda ile 'Çantamda Ne Var?' videosu çektik
          

Bol bol sergi gezdik ve ilham aldık

İstanbul Moda Haftası'na katıldık

İlk dönem başarıyla bitti

Şehir dışında kafa dinledik

Alışveriş partilerine katıldık

Yılbaşını kutladık


Ve başrolde hep keyif vardı...

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger