My Wishlist for the Winter

11.03.2012


I dont have time to shop these days but I have searched from internet and prepared a winter wishlist for you. I hope you will be inspired by my choices. All of these items are from netaporter.com. If I had limitless credit card, I could have buy all of them but I dont :). So, I have put them to show what I want for this winter:
Funny and sparkling knitwear (Find at Zara, Mango)
Leopard gloves (Mango)
Chic boots suit with everything (couldnt find)
Leather black hobo and clutch
Statement necklaces
Elegant hat (Accesorize)
Leather skirt (Zara)
Straight fit pants (Mango, Topshop)

Dersler sıkıştırdıkça, ne yapacağımı bilemez oldum ama hepsinin üstesinden gelicem :) Bu ara alışveriş yapmaya vaktim olamıyor ama biraz internetten araştırma yaptım ve bir kış için sizlere bir wishlist hazırladım. Benim yerime siz alırsınız belki, burada gördüğünüz tüm ürünler netaporter.com'dan. Tabii sınırsız bir kredi kartım olsaydı, bunların hepsini alabilirdim ama yok :) Buradaki parçaları, istediklerimi temsil etsin diye koydum: 
Eğlenceli, ışıltılı bir triko (Zara, Mango'da bulabilirsiniz)
Leopar eldivenler (Mango)
Her şeye yakıştırabileceğim ve ayaklarımı ısıtacak botlar (Daha istediğim gibi bulamadım)
Siyah büyük bir deri çanta ve clutch 
Değişik kolyeler
Elegan bir şapka (Accesorize)
Deri etek (Zara)
Koyu renk, düz kesim pantolon (Mango, Topshop)


0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger