Goodbye Ceremony Two

1.13.2012




Bu gece için dore triko elbisemi kalın mercan kolyemle kombinledim. Saçlarımın toplu daha güzel ve elegan olduğunu düşündüm ama daha sonra dayanamadım açtım yine… Açık saça bir zaafım var, siz hangisini daha çok seviyorsunuz?
İkinci ‘Güle Güle’  gecem de çok eski ve  yakın arkadaşlarım vardı, birlikte çok şey paylaştığım, birlikte tatillere gttiğim, bana göre bir kız grubunun yaşayabileceği en çılgın olayları geçirmiş bir grup bu gördüğünüz. Her birimiz ayrı telden çalarız, ne kavgalar ettik bir bilseniz ama işte bütün bunların eseri olarak en mutlu zamanlarımızı da beraber geçiriyoruz.  Kızlar, bütün desteğiniz için teşekkür ederim !
Yaptığım tiramisuyu da ayrıca paylaşmak istedim.
Uzun uçak yolculuğumuzdan görüntülerle geri döneceğimm….

For this night of mine, I had chosen my dore triko dress with my coral necklace. I tought that my hair was more elegant as bun but then I couldn’t resist my hair. Which one do you love more?
In my second Good Bye Ceremony, very old and close friends of mine were with me. We all shared so much, we went to holidays together, group that you see here have lived the craziest time of one girls group had ever lived according to me. We all have different personalities, we also had many discussions however as a result we celebrate our happiest time together. Girls, thank you for all your support!
I am also sharing the cake that I baked.
I will be back with photographs from our long travel journey… 










0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger