Different Experiences

7.18.2012


Today, since I am off duty, I could find time to be in internet and front of you. I am having fun but tiring days and at the same time I am sorry for not sharing my experiences about life and fashion. But I am in a different world right now. I am acquainted with many people in university presentation days, I am introducing them my  experiences about bussiness and school. Some high school gradutes are so enthusiastic, some of them are not aware of where their life is going, some of them are in confict with their parents wishes. It is so good to witness all of it. Things that are away from me since my high school have found me again and today I found myself watching university programs. Sometimes it is so interesting and exciting to be in different world than yours, you should try it. I will have some different experinces for 3 weeks and I will put my all efforts to share them with you. Goodbye for now!


Bugün işimden izinli olduğum için vakit bulup internette ve sizin karşınızdayım. Eğlenceli ama yorucu günler geçirmekle beraber sizlerle dışarıdaki hayatla ve modayla ilgili deneyim yaşayamadığım için bunları paylaşamamamın üzüntüsünü de duyuyorum. Diğer bir yandan bambaşka bir hayatın içindeyim şuanda, okulda çalıştığım tanıtım günlerinde her gün bir çok kişiyle tanışıp onlara iş ve okul deneyimlerimi anlatıyorum. Lise mezunlarının kimi çok hevesli, kimi, nasıl bir dünyaya girdiğinden habersiz, kimi ailesiyle istediği bölüm üzerine çatışmalar yaşıyor. Ben bunları gözlemlemekten çok zevk alıyorum. Üniversiteye girdiğimden beri uzak kaldığım her şey beni tekrar buldu ve bugün bir haber kanalında üniversite tercih programını izlerken buldum kendimi. Zaman zaman rutin hayatımızdan farklı dünyalarda bulunmak benim için çok heyecanlı oluyor, siz de deneyin. Bu 3 hafta değişik deneyimler yaşayacağım ve hepsini sizlerle paylaşmaya gayret edeceğim. Şimdilik hoşçakalın!

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger