Do U Have Problems?

7.13.2012


*I recommend you to read this.
*Okumanızı tavsiye ediyorum.

This week, I am trying to spend most of my time outside because I will work for 3 weeks in my school including weekends. This will be tiring but funny experience at the same time, because I will work with my friends. At the same time, I will live in very good neigborhood called Moda and many foreigners who live in Istanbul prefer to live there. I choose to live there for a while because it is much closer to my school. Let's see if it will be a good experience?
The other day, I was dying to go outside and to have fun but all of my friends had another things to do. I thought I had to go outside and gave myself a present. I drank a glass of rosé wine with a salmon sandwich. While I was drinking my wine, I thought about my aims and my life. Wonderful way to clear your head, give yourself little presents like a cold rosé. It can even help to put your all problems behind. Then, 3 cute girls around 25-30 years were sitting next to me. They were drinking and talking about their relationship problems like we all do. One of them was broken up with her bf, others were trying to console her. Because she was so desperate about how can she move on with her life. I am telling you this story because one of them was talking about her co-worker. She wants to learn a foreign language and for thar she is researching foreign schools to go. She is only concentrated on this aim of hers and forget about all the problems she has. She began to live just for that and even she doesn't go outside to save money. What do you think about this? On the one hand, it can be a thing which gives you freedom because it is a little bit selfish act, you begin to live just for you, is it good to be selfish? On the other hand, what if your aim turns out be wrong choice for you, would you regret for other things that you have postponed ? To sum up, is it a good thing to put all your problems behind for only one aim of yours, would you do that?



Bu hafta elimden geldiğince dışarıda geçirmeye çalışıyorum çünkü gelecek haftayla beraber 5 ağustos tarihine kadar hafta sonu dahil okulda çalışmaya başlıyorum. Yorucu ama arkadaşlarımla beraber çalışacağım için eğlenceli bir 3 hafta olacak. Aynı zamanda bu süre içinde Moda'da tek başına yaşayacağım ki bunu niye belirttim, çünkü hep Moda'da yaşamak istemiştim, kim bilir belki ileride orada bir evim olur. Şimdi bir deneyimleyeyim bakalım nasıl olacak ?
Bir akşam dışarıya çıkmak için sabırsızlanıyordum ama bütün arkadaşlarımın başka işleri vardı. Düşündüm, ne yapmalıyım da evde oturmamalıyım diye ve kendi kendime bir hediye vermeye karar verdim. Attım kendimi dışarı, beğendiğim bir yerde oturdum, bir kadeh roze şarap ve güzel bir füme somonlu sandviç yedim. Bence ikisi çok yakışıyor, şarabımı yavaş yavaş yudumlarken hayatımı, yapmak istediklerimi, amaçlarımı gözden geçirdim. Kafamı boşaltmak için mükemmel bir akşam oldu. Kafanızı boşaltmak için çok iyi bir yol, hatta bütün problemlerinizi unutmanızı bile sağlayabilir. Bu sırada da yan masamda 3 kız oturuyordu, 25-30 yaşları arasında, hoş ve farklı stilleri olan kızlardı. İçkilerini yudumluyorlar, ilişkiler hakkında konuşuyorlardı, hepimizin yaptığı gibi. Bir tanesi aynı evde yaşadığı sevgilisinden yeni ayrılmış, hayatına nasıl devam edeceği konusunda kararsızdı. Diğer iki arkadaşı onu teselli etmeye çalışıyordu , bu çok bilindik bir tablo tabii. Asıl bunu size anlatmamın nedenine gelmek istiyorum, bir tanesi şunu anlattı: İş yerinden bir arkadaşı İngilizce bilmiyormuş, bunun eksikliğini çok hissediyormuş ve Amerika'ya dil okuluna gitmeye karar vermiş. Hayatında sadece buna konsantre olmuş, diğer tüm sorunlarını bir kenara koymuş, sadece bu amaç için yaşamaya başlamış, para biriktirmek için evden çıkmıyormuş, sürekli okul araştırıyormuş, başka hiçbir şey düşünmeden amacına doğru yol almaya başlamış. Bunu düşünür oldum: Bir taraftan, bu sizi özgürleştiren bir şey olabilir çünkü biraz bencilce bir davranış, sadece kendiniz için yaşıyor olacaksınız, bencil olmak iyi midir? Diğer bir taraftan, her şeyi uğruna ertelediğiniz amacınız, ya buna değmemiş ve aslında hiç memnun kalmadığınız bir deneyim yaşatmışsa size, bu yaptığınızdan pişman olur musunuz? Gerçekten de bir amaç belirleyip hayatının bir bölümünü sadece bunun için ayırmak doğru olan mı? Siz ne düşünüyorsunuz? 




0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger