Am I getting crazy?

2.17.2012


I left my dorm room really early to catch my flight at 07:50 a.m, it wouldn't be wrong if I am gonna say that I was like scattering away with my luggage in San Diego's dark streets. I have a really strange excitement because finally I have begun to discover America on my own. I have put this title in result of my questions such as What am I doing, where I am, where am I coming from. Someone who looks to me like an outsider, he or she would laugh at me so much because I am ending up waiting in wrong lines, I am forgetting what should I do, I can't put together my stuff in my big pink bag because of things meaningless that I pushed in it very last minute. But, all these things are result of the positive excitement. In the end, I was walking around in San Francisco's fabulous streets.
You shouldn't miss lots of photos of San Francisco that I am planning to post tomorrow.

Bu sabah 07:50'deki uçağıma yetişmek için bir hayli erken çıktım, karanlık San Diego sokaklarında bir oraya bir buraya elimde bavulum savruldum desem çok yanlış olmaz. İçimde garip bir heyecan çünkü Amerika'yı keşfetmeye başlamıştım sonunda, hem de yanımda kimse olmadan. Ben neredeyim, ne yapıyorum, nereye gidiyorum, nereden geliyorum sorularımın sonucunda başlığımın adını "Deliriyor muyum?" koydum. Dışarıdan bana bakan biri bayağı gülmüş olmalı. Yanlış sıralara giriyorum, yapmam gerekeni unutup yanlış yerlerde bekliyorum, bir türlü eşyalarımı toparlayamıyorum, o kocaman pembe çantamdan her şey dışarı fışkırıyor, son anda 'ay şunu da almalıyım lazım olur' deyip aslında hiç bir zaman lazım olmayacak şeyler yüzünden. Ama bütün bunlar ilklerin getirdiği pozitif heyecanlar sonucunda oluyor. Bir baktım sonunda San Francisco sokaklarında geziyor buldum kendimi.
Yarın ki yayınımda dolu dolu fotoğraflar geliyor, kaçırmayın derimm...


0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger