Look What I've Got !

2.29.2012




If you remember, one of my wishes for 2012 was owning a collection. In fact, my intention of my life is not beeing a fashion designer but I want to have a collection and also, people wear my designs in pleasure. So, when we were walking around in Berkeley in San Francisco, there was a DIY shop which was very attractive. I saw a 'Fashion Sketchpad' and you must see my unnecessary excitement when I saw it :) You will ask now what is so special about it. It is special because there are models in it which I can use while drawing.


I am thinking about selling my collection through Asos Marketplace. This summer my creations will begin, I have a lot time, in the mean time I will continue to take inspiration in America. Actually, I don't like much to make decisions before few months because we don't know what to encounter with. But, I wanted so much to share my thoughts because I am so excited about it for now and I want to achieve it.





Hatırlarsanız yılbaşı dileklerimden biri de kendime ait bir koleksiyonum olmasıydı. Aslında hayatımdaki amacım moda tasarımcısı olmak değil ama bana ait bir koleksiyonum olmasını ve insanların büyük bir zevkle yaptıklarımı giymelerini istiyorum. San Francisco'da Berkeley'de dolaşırken karşımıza bir 'DIY (do it yourself)' mağazası çıktı, içerisi o kadar renkli ki hemen orayı keşfetme ihtiyacı duyduk. Etrafta renkli renkli defterler, boncuklar, hediye paketleri varken bir anda 'Fashion Sketchpad' defteriyle karşı karşıya kaldım ve benim gereksiz fazla heyecanımı görmeliydiniz :) Özelliği ne diyeceksiniz, özelliği içinde çizilmiş mankenlerin olması ve benim de sorunum o mankenleri çizmek olduğu için bu problemi de çözmüş olduk. 


Yarattığım kıyafetleri Asos Marketplace aracılığıyla satmayı düşünüyorum. Yazın bu işe başlamayı düşünüyorum, biraz zaman var ama o sırada Amerika'da ilham almaya devam... Aslında kaç ay öncesinden daha karşıma ne çıkacağını bilmeden böyle kararlar almayı hep yanlış bulmuşumdur ama sizinle düşüncelerimi paylaşmak istedim çünkü şuanda bu konuda çok heyecanlıyım ve bunu yapmak istiyorum. 





0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger