I Left My Heart in San Francisco

2.23.2012



Yesterday, after some delays finally I was able to board my plane, and now I am here in my dorm. The more interesting is that I have noticed that I really internalized San Diego as my home. It is really a good thing, right?


However, San Francisco is always in my mind, nice houses, cozy atmosphere, unique views, delicious foods... Another special thing is for me that I walked almost half of the city with the map in my hand. Maybe I dont have a photo in front of the Golden Gate but I discovered the city. There are many photos that I didnt share with you, so I will post them today.


Also, I will watch the series called Alcatraz immediately. :)


The reason that I love San Francisco is that the unique view from the Golden Gate both in midday and at night and the song I left my heart in San Francisco by Tony Benett. So, I hope you like my posts about this amazing city...


Dün uzun ertelemeler sonucunda uçağıma binebildim, neler yaşadım bir bilseniz, her neyse sağ salim yurdumdayım. Daha ilginç olan durum ise bu kısa tatilden sonra San Diego'yu evim gibi benimsediğimi fark ettim. Bu iyi bir şey sanırım, değil mi ? 


Ama San Francisco bir türlü aklımdan çıkmıyor, o güzel evleri, sıcak insanları, eşsiz manzaraları, lezzetli yemekleri, ortamda hissettiğiniz samimiyet... Bir de benim için ayrıca özel bir tarafı da gerçekten neredeyse şehrin yarısını elimde haritayla yürüdüm. Golden Gate'de fotoğraf çektirmemiş olabilirim ama bu şehri elimden geldiğince keşfettim. Sizinle paylaşmadığım bir çok fotoğraf var, bu yazımla beraber onları da yayınlayacağım.


Ayrıca, Alcatraz diye bir dizi keşfettim, hemen izlemeye başlayacağım :)


Golden Gate köprüsünden sadece arabayla geçebilme şansım oldu, işte San Francisco'yu bu kadar çok sevmemin en büyük nedeni, buradan gündüz ve gece gördüğüm muhteşem şehir manzarası ve arkada çalan Tony Benett'ten I left my heart in San Francisco şarkısı. Umarım bu şehir ile ilgili yazılarımı beğenmişsinizdir...










































After my long ride, I gave a break where I can watch the city downtown and waited for getting dark:

Uzun yürüyüşümden sonra şehri izleyebileceğim bir yerde kahve tatlı molası verdim ve havanın kararmasını bekledim:















0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger