A Little Bit Interior Design

4.09.2012



Today, I want to share with you my cousins home with its unique interior decoration. Her home is located in Los Angeles. It's style can decribed as mid-century modern. It is decorated with vintage pieces collected from 50's and 60's. I love everything that prized and different from general. Also, I find them so inspiring. According to me, this house is where you find peace and enjoy every minute. Of course, it is not surprising that my interior designer cousin does her job so succesfully.


I will post other designs of her soon. 


Bugün benim için tamamen ilham kaynağı olan kuzenimin Los Angeles'daki evinin iç dekorasyonunu sizlerle paylaşmak istiyorum. Genel tarzını 'mid-century modern' olarak betimleyebiliriz. Ev, 50'ler ve 60'lardan toplanmış vintage parçalarla dekore edilmiş. Bir şekilde emek verilmiş, genelden farklı olan her şeyi çok seviyorum ve tamamen ilham verici buluyorum. Bana göre bu ev de her yanıyla içinde bulunmaktan zevk aldığınız ve huzur bulduğunuz bir yer. Tabii bu durumda kuzenim iç dekorasyon işini başarıyla yapıyor olması şaşırtıcı olmuyor.


Yakında, yaptığı başka dekorasyonları da yayınlayacağım.














































0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger