'Bayram' Look

10.26.2012


'Bayram' means visiting our relatives, be altogether and holiday, of course the meaning can change for all Turkish people, but in 'bayram' mornings you can see all these chic people at streets visiting each other. Almost all of our relatives reside in same place, lucky us, yesterday was so amusing. Here is my look for this unique day, recently I don't feel like dressing, maybe it is due to cold :) So, what do you think?
Dont forget to follow me on Twitter and like my Fb page for more...

Bayramın anlamı hepimize göre değişir, bana göre bayram çok da geniş olmayan ailemizin büyüklerini ziyaret etmektir, paylaşmaktır ve güzel yemekler yemektir, bir de likör faslını çok severim. Bayram sabahları gezinen şık aileler görürsünüz ya benim çok hoşuma gider. Bizim nerdeyse tüm yakınlarımız Moda'da oturuyor, küçük bir yer olduğu için bu insanları her bayram görürüm. Dün çok eğlenceli geçti. Giydiğim kıyafeti de mümkün olduğu kadar rahat ve şık yapmaya çalıştım ama son zamanlarda çok da giyinesim olmuyor, soğuktan olsa gerek :) Beğendiniz mi?
Daha fazlası için Twitter'dan ve Fb sayfamdan beni takip etmeyi unutmayın. Ayrıca, oylarınızı buradan bekliyorum...








0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger