Istanbul Fashion Week Day 1

10.10.2012


Here is the Fashion Week of one of the most cosmopolitan city Istanbul where the history and modernity mixed together. Day one was pretty good, I congratulate all the Turkish designers. We have more 3 days with full of fashion. Here is my skinny jeans with high heels, sparkling knitwear top and lace statement necklace. I have also met with beautiful people. I will make comments later on designers collections. Happy Fashion Weeks :) Stay tuned and follow me via Twitter!

İşte en kozmopolit şehirlerden biri olan ve tarih ve modernliğin birbirine karıştığı İstanbul'da moda haftası başladı. Birinci gün eğlenceliydi, tüm Türk modacıları kutluyorum, hepsi çok özenmiş ama biraz daha kendimizi geliştirmemiz gerektiği apaçık ortada. Organizasyon da aynı şekilde biraz daha gelişmiş olabilirdi diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Defile aralarında yapacak hiçbir şey olmuyor, sponsor Colgate bile bir etkinlik düzenlememiş. Olsun, daha 3 gün moda dolu günler bizi bekliyor. Skinny jean ve topuklu ayakkabım, parlayan triko üstüm, bordo çantam ve dantel kolyemle modanın ilk gününü geçirdim. Daha sonra tasarımcıların koleksiyonları hakkında yorum yapıcam. Mutlu moda günleri :) Beni Twitter'dan takip edin! 

























IFW '12 Day 1

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger