A New Hobby for Fall

9.22.2012


So, my bf Gökhan's new hobby is riding bike. I had a bike at the depo, I was boring when I was riding it alone, that's why I left it there. Then Gökhan's incredible pleasure for riding it got me excited, I decided to get my bike and ride it with Gökhan. I think it is really a good hobby for fall. Yesterday, after raining the weather was so fresh and we decided to ride Gökhan's bike, because my bike needs a care :). You can purchase it from here (Turkish site) or rent it as in the photo. So, enjoy!
Here is my Facebook page for more. 

Evettt, Gökhan'ın yeni hobisi bisiklete binmek, benim de depoda bir bisikletim vardı, tek başına binmekten sıkılıyordum, o yüzden 2 senedir depoda duruyordu, sonra Gökhan'ın bisikletle tattığı inanılmaz zevk beni de heyecanlandırdı, benim bisikleti de bakıma aldıktan sonra birlikte binmeye başlayacağız. Bence sonbahar için çok güzel bir spor, ayrıca Avrupa'daki gibi ulaşım aracı olarak da kullanabilirsiniz. Dün yağmurdan sonra çok taze bir hava vardı, biz de değerlendirelim dedik ve sahilde Gökhan'ın bisikletiyle biraz alıştırma yaptık. Eğer bir binecek bisiklet arıyorsanız, buradan satın alabilirsiniz ya da İspark'tan bisiklet kiralayabilirsiniz, kesinlikle çok güzel bir uygulama, aşağıda fotoğrafını göreceksiniz. 
Daha fazlası için Facebook sayfama bakın.














0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger