Romantic Look

9.15.2012


I don't prefer that much wearing romantic dresses, flowers, round collars, big hats, peplum... It is not matching with my body type, they are more suited with thinner and shorter girls to my opinion. I am a little bit  larger for that look. But sometimes I match long skirts with large tanks or shirts. In this look, skirt and heels give a romantic feeling unlike the tank and sweater. I found this look really pretty, what do you think?
I will post my cheap and simple beauty-savers on my Facebook page, stay tuned ;)

Ben çok fazla romantik hava veren kıyafetler giyemiyorum mesela çok çiçek deseni, bebe yakalar, büyük şapkalar, 'peplum' (belden aşağı inen etek görünümü), çok dantelli diz altı elbiseler... Çünkü benim vücut yapıma hiç uymuyor, iri kalıyorum bana göre. Bu görünüm daha kısa ve ince kadınlara yakışıyor. Bazen uzun etekleri bol askılı veya tşörtlerle tamamlayabiliyorum. Bu kıyafette etek ve topuklu ayakkabılarda romantik bir hava var ama üstümdeki bol askılı ve hırka bu görünümü daha yumuşatıp daha cool bir hava veriyor. Ben bu kıyafeti çok sevdim ama, siz ne düşünüyorsunuz?
Facebook sayfamda beni kurtaran basit ve ucuz güzellik ürünlerimi paylaşacağım, takipte kalın ;)











0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger