While Summer is Ending - Outfit 3

9.13.2012


Finally, I am done with summer. It became really cold especially after sun goes down, we have to get our sweaters. Anyway, this summer went great actually, after I got back from U.S, I spent all my time with my family, boyfriend and friends. I worked at school, I got many lovely friends, one friend also who helped me a lot with my blog design . Then, I went to a roadtrip with my bf. It was an amazing adventure. During this time, I was considering new ideas about my new blog design. I made bored everyone who is close to me with my changing ideas :) Then, on september I have taken the action and finally I am done with it. My boyfriend was always with me and still with me. I am totally ready for this season.
So, one last time I am going back to summer: Here, I have shorts look like skirt, tank in nude color (perfect fabric) and vest I wore in jazz concert. I got it for 5 dollars in U.S, incredible right :) This vest completely changes the look. 

Sonunda yazı bitiriyorum, bilmiyorum siz daha bitirdiniz mi :) Ama havalar çok serinledi, özellikle akşamları üzerimde uzun kollu bile olsa donuyorum. Ama bu yaz benim için çok güzel geçti, Amerika'dan döndükten sonra zamanımı ailem, erkek arkadaşım ve arkadaşlarımla hasret gidererek geçirdim. Temmuz boyunca okulda çalıştım, çok iyi arkadaşlar edindim, biri de blog tasarımımda çok yardımcı oldu. Sonra, erkek arkadaşımla Ege turuna çıktık, süper bir maceraydı. Bu sırada, blogumun yeni tasarımı hakkında fikirleri değerlendiriyordum. Bana yakın herkesi durmaksızın değişen fikirlerimle darladım :) Sonra, eylülde harekete geçerek, sonunda bitirdim. Erkek arkadaşım çok yardımcı oldu ve hala oluyor. Kesinlikle, yeni sezona hazırım.   
Son bir kez yaza geri dönüyorum: Burada üstümde etek görünümlü bir şort, üstümde ten rengi bir askılı (bu kumaşa çok güzel duruyor) ve jazz konserinde giydiğim ceket yelek var. Bunu Amerika'dan 5 Dolar' almıştım, süper değil mi? Bu yelek kıyafeti anında değiştiriveriyor. 
Bugün kimler Fashion Night Out'a gidiyor?











0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger