'08 Saint Joseph

12.27.2011



Dün akşam bu saatlerde çok eğleniyordum. Hatta tekrar geri dönmek istedim o anlara, içtiğim tek bir şarabın yorgunluk etkisi de hala sürüyor o ayrı, yine sabahın köründe kalkıp sınava girmek zorunda olma durumununda bu etkiyi uzattığı söylenebilir :) 


Saat 08.30'dan itibaren çok güzel sahnelere meydan oldu Saint Joseph Derneği. Bir dönemin tiplerinin özellikle erkeklerinin bu kadar değişmesi ama tavır ve tarzların hiç değişmemesi gerçekten keyif vericiydi çünkü çok doğaldı. Aslında mezun olduktan sonra çok uzun seneler geçmedi ama artık iş konuşmaya başlamıştık, üniversite mezunları olmaya başlamıştık, kitap yazmaya başlamıştık (! bu konuda sizi yarın aydınlatacağım, beni çoook sevindiren ve duygulandıran bir haber). Değişik hayatlarla karşılaşmak her zaman ilgi çekici olmuştur benim için ama iyi kötü (kötü anım da çok oldu ama geride kalıyor her şey) birlikte büyüdüğün insanların bu hayatlara sahip olması çok hoşuma gitti, yani dün akşam eve gidene kadar yüzümden tebessüm eksilmedi, daha çok kişinin katılmasını dilerdim. Bir daha ki buluşmaya hepimiz oluruz umarım, daha çok hikaye dinleriz.


Çok eğlendim, çok mutlu oldum, daha kuracağımız ailelerimizle, yaşlılığımızda beraber olacağız, birbirimizi dinleyeceğiz, yardımcı olacağız, derneğimizin tadını çıkaracağız ... :)    







KIZLARIIMM




p.s: Resim kalitesi için özür diliyorum, yanlış modda çekmişim maalesef...

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger