Yarasa

12.17.2011



Cuma günü çok hızlı ve spontane geçti, iş dolu bir günden sonra İstanbul'un güzel mi güzel köprü trafiğini çekmemek için Kanyon'da mahsur kaldık :). Kanyon, alışveriş için çok elverişli olmasa da ortamı çok güzel, hayat enerjisi aşılıyor bana, ayrıca Starbucks'ın önündeki şarap tadımını da görmüş oldum ama çok kalabalık olduğu için girmedik. Bugün için seçtiğim kıyafette yılan derisi desenli bir etek seçtim, boynuma da antika bir saat taktım (kurmalı saat) ve de benim deyimimle siyah bir yarasa hırka. 


Herkese bol eğlenceli bir hafta sonu diliyorum, şahsen benim için proje yapacağım bir cumartesi olacak ama bütün hafta dalga geçince sonuç bu oluyor :)


Kalkışa hazırlanıyorum :)






Bütün giydiklerim: Zara



  

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger