Diliyoruumm, hayır yılbaşındaa

12.24.2011





İkilemde kaldım, içimden acayip dileklerimi paylaşmak geldi hatta sizinkileri de duymak istedim ama sonra karar verdim en iyisinin yılbaşına kadar biriktirip tüm içtenliğimle dileyip yılbaşı ertesi paylaşmak olduğuna karar verdim :) 

Ne zamandır eskide kalmış ta olsa paylaşmak istediğim Versace for HM ürünlerimi objektifime almış bulundum. Benim için gerçekten ilham kaynağı olduklarından modası hiç geçmeyecek. Taytlar zaten vazgeçilmezlerim arasında, defterimin içinde blog notlarım var ve çanta da çok şık bir torba görevi görüyor :)











Çook alakasız ama paylaşmalıydım; Moda'da her zamanki gibi çok eskilerden bir şeye daha rastladım işte eski bir Mercedes ambulans: 








0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger