Güzel İstanbul

12.19.2011




Son zamanlarda karışık ve yoğun bir dönem geçiriyorum, blog yazmak benim için nefes almak gibi oluyor ama bir yandan da bir ses içimi 'şuan buraya yazmak yerine 10 sayfalık ödevine mi başlasan iyi olacak' diye kemiriyor, hepimiz sevdiğimiz şeyleri yapmak istiyoruz, onlara engel olan ders gibilerini hayatımızdan çıkarıp atmak istiyoruz (Genellemek ne kadar doğru bilmiyorum ama söylediklerime katılmayan söylesin! :) ). Ama bu külfet gibi gelen sorumluluklar da olmasa sevdiğimiz işi yapmanın bir değeri olmuyor belki de.

Bu yoğun dönemde beni iyi hissettiren diğer bir aktivite de fotoğraf çekmek. Bu manzara bana ne kadar güzel bir şehirde yaşadığımı hatırlatıyor. Şimdi sizi kendi objektifimden çok berrak olmasa da güzel İstanbul resimleriyle başbaşa bırakıyorum:


















  


0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger