Ne Giydim

12.12.2011



Günüm sabah 6.30 ' da uyanarak başladıı, vapura bindim ve okul yolunu tuttum. Aslında erken kalkmaktan gerçekten nefret ediyorum, alarm çaldıktan sonra yarım saat dinlenmeden! çıkamıyorum, kafamda sürekli bahane üretmeye başlıyorum, gitmesem ne olacak, yapmasam ne olacak ama sonunda vapurda buluyorum kendimi. Ama erken kalkmanın bazı olumlu taraflarını görmezden gelmek yanlış olur. Mesela, gün içerisinde göremediğin ya da farkına varmadığın güzellikleri deneyimleme şansın oluyor. Güneş yeni doğmuşken ki bu manzara gibi, aslında farkına varmadığımız çok şey oluyor hayatta, bunu görebilmek için sadece çevrenize daha dikkatli bakmanız yeterli.


Gözlerimin kapalı olduğunu biliyorum :)

Son zamanlarda beni çok rahat ettiren bir kıyafet tarzı buldum, bunu sizinle paylaşmak istedim. Dar bir elbise üzerine bir triko ya da tünikle bir çok elbisenizi farklı şekilde giyebilirsiniz. İşe de belli tarzlara uyarak gitmek zorunda olduğum için bu yöntem çoğu zaman hayatımı kurtardı.

Küçük detaylar: 

İkisi de anneannemden, vintage



Annemin hediyesi

Erkek arkadaşımın hediye ettiği saat ve yusufçuklu bileklik
Mavi boncuklu bileklik anneannemin hediyesi
Sonuncusu da kendime hediyem


Beril'le Amerika... ;) 
Starbucks işini biliyor.

Üstümdeki tünik ve içimdeki siyah elbise: Mango
Siyah hırka: Marks & Spencer
Çizme: Zara

p.s: Tam bu sırada masada bulduğumuz, içinden bir dal alınmış Marlboro Light sigara paketini ne yapmış olabiliriz?

a) Sahibine üzüldük, geri gelip sigara paketini alması için dua ettik ve onu orada bıraktık.
b) Başka birine sattık. 
c) Birimiz aldık.
d) Çöpe attık.

Bu çok önemli sorunun cevabını yarın vereceğim :)


1 comments:

  1. Anonymous12:22 PM

    Çok tatlı yazmışsın bebeğim; ama en güzeli ikimizin resmi öpüyoruum

    ReplyDelete

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger