Sarışın

12.11.2011


Sabahtan babamla sahilde yürüyüşe çıktık, çekim için de mükemmel bir ortam oldu. İşte yeni saç rengim, umarım beğendiniz. Spreyle açılmış doğal saç rengim üstüne bayağı sık balyajlar atıldı. Bana ilk başta çok açık geldi ama sonra yakıştırdım kendime, gelen tepkiler de iyi şuanlık, tabii her ışıkta da farklı gözüküyor. Sanırım alıştım bile, sizlerin de yorumlarını bekliyorum.


Güzel bir kış günüydü, bence Pazar gününe yakıştı, yoğun bir haftaya başlıyorum yine. Hepimize kolay gelsin derdim ama bu lafı hiç sevmem çünkü zaten hiçbir şey zor değil, düşüncelerimizle biz zorlaştırıyoruz o yüzden herkese POZİTİF ve güzel bir hafta diliyorum :)...










Eşofman: Adidas
Mont: Playlife, kayak montu :)
Beyaz T-shirt: I love NY ama göremediniz çünkü çok soğuktu :)

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger