Alacakaranlık

12.07.2011



Bu felaket havada yapılacak en güzel program sinemaya gitmektir. Biz de aynen öyle yapıp Alacakaranlığın son filmine gittik. Daha gitmemiş olanlar olabilir, çok detay vermek istemiyorum ama filmin ilk yarısında mükemmel aşk sahneleri ve aşk ortamı buluyorsunuz. Genelde kadınlar bu bölüme bayılırken erkekler uyuklamayı tercih edebilirler :) Ben muhteşem olduğunu düşünüp hayaller kurarken erkek arkadaşım 'yaaani' ile başlayan cümlesini kurdu. İçinde 'yaaani' olan cümle, nötrdür, olmasa da olur demektir, yani en kötüsüdür. Tabii bir de filmde 'vampir' sınıfına mensup arkadaşlarımızın insan özellikleri göstermesi filme komiklik katıyor, filme gittiyseniz ne demek istediğimi anlamışsınızdır, kahkahalarla güldüğümüz sahneler olmadı değil.


 Filmin ikinci yarısında ise, kahramanlarımız amansız bir heyecan atmosferine giriyorlar. Evlilik gecesinden sonra kızımızın başına beklenmedik bir şey geliyor! ve aşıkları seferber oluyorlar. Daha çok 'Alacakaranlık' serisinde olduğunuzu hissediyorsunuz. 'Vampir' ve 'Kurt' mensupları kendi özelliklerini daha çok ortaya koyuyorlar diyebiliriz. Erkek arkadaşımın beğendiği bölüm buydu tabii ki. Ben de en çok son sahnesinden etkilendim, sonra ki bölümünü gerçekten merak ediyorum, hatta o kadar etkilenmişim ki halimi görüyorsunuz, o kadar çok vampir filmi ve dizisi var ki, film sonrasında tartışırken acaba gerçekten vampirler var oldu mu ya da hala var mı hatta ben de mi öyleyim diye sorguladık :)


p.s: Yazılar bittikten sonra salonda kalmam ve son bölümü izlemem konusunda arkadaşım beni uyarmıştı, biz de öyle yaptık, toplamda 6 kişi kalmış da olsak sonuna kadar seyretmeyi başardık, gerçekten uzun ve sorguladığımız bir kaç dakika oldu :)

0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger