Vintage

12.06.2011



Bugün çok yoğun ve koşuşturmacalı bir gün geçirdim, malum Amerika'ya gitmek o kadar da kolay olmuyor, vize işlemleriyle uğraştım. Bu kaosun içinden erkek arkadaşım kurtardı beni, Moda'da güzel bir akşamüstü geçirdikten sonra ailece güzel bir yemek yedik. Bir anda hava o kadar soğudu ki ben de babet giymiş olduğum için bayağı bir dondum, yarın yağmur geliyormuş dikkat ! :)


Bu ara derslerim, işim ve bu Amerika işleri yüzünden çok yoruluyorum, kafam sürekli dolu ama beni mutlu eden hediyeleri görmezden gelemeyeceğim. Bugün sizinle 2 vintage hediyemi paylaşmak istedim, ikisi de yaka iğnesi aslında, benim için eski oldukları ve sevdiğim insanlardan hediye edildiği için çok değerliler. Bundan sonraki yazılarımda bu iki iğneyi de kombinlediğimi göreceksiniz, özellikle arası zincirli olan çok farklı şekillerde kullanılabilir. Takipte kalın...


Bu arada her başımızı çevirdiğimizde karşılaştığımız yılbaşı süslemeleri sizi de cezbetmiyor muuu, ne hediyeler alacaksınız, bu yeni yıl için neler diliyorsunuz benimle paylaşın, belki gerçekleştirebilirim kim bilir :) ?


0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger