Arkadaşım kitap yazdı...

12.28.2011




Karşınızda benim çoook eski arkadaşım ve artık bir yazar olan Besime Özderici ... Günün Menüsü: Modern Şehrin İnsan Çorbası kitabını raflarda görürseniz işte o, benim güzel arkadaşımın yazdığı eğlenceli ve günümüzün gençliğini -yani bizleri- ti'ye alan küçük kitaptır. Okuyun, hiç pişman olmayacaksınız...

p.s: Kitabın içeriği hakkında çok bilgi vermek istemiyorum, sizin okuyup yorumlamanızı istiyorum, ama sizi sıkıntılarınızdan uzaklaştıracak ve içinizden yükselen sesler şunlar olacak: "Evet bu tipi görmüştüm çok komikti, ohaa bu benimm dışarıdan böyle mi gözüküyoruum" ve daha birçok şey. Kitabın vermek istediği mesaj ise; şehirde çok çeşitli insanlarla yaşıyoruz, değişik rollere bürünüyoruz ama önemli olan hep beraber harmoni ve mutluluk içinde yaşamamız...

Ve kitaplar havada uçuşuyor :)





Yazarımız ve hayranı Alican

Kitaplar satılıyor

Işık patlamış biraz ama :)





0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger