Gitmek isterseniz...?

12.17.2011





Geçen sene dergide çalıştığım için, birçok moda tasarımcısının halka ilişkilerini yöneten kişilerle iletişime geçme fırsatım oldu. Mail kayıtlarında bulunduğum için de tasarımcıların ve diğer halka ilişkilerini yaptıkları markaların etkinliklerine davet edilme şansı buluyorum. Geçen gün bir kermes etkinliği maili aldım. Beni çok heyecanlandırdı çünkü Koruncuk Vakfı için düzenlenen bir Yeni Yıl Kermesi duyurusuydu bu, ben 2 sene önce bu vakıf için bazı yardımlar yapmıştım, ofislerinde de çalışmıştım. Bu vakfı kabaca anlatmak istiyorum: Kendisinin Bilge Köyü adlı bir sitesi var ve o sitedeki evlerde başlarında bir 'anne' ile çocuklar yetiştiriyorlar ve çocukların eğitimi bu vakfın asıl misyonu. Çocuklar büyüdüğünde, 18 yaşına geldiklerinde de onları bırakmıyorlar. Bu vakıfa daha sonra Aşk-ı Memnu dizisi ve Muhteşem Yüzyıl dizisi aracılığıyla da maddi yardımda bulunuldu.


 Bana gelen maili aşağıda paylaşıyorum:


Davetlisiniz!
 
Her sene Koruncuklar yararına düzenlenen kermesimiz bu sene de birçok seçkin markanın katılımıyla gerçekleşiyor. Daha önceki yıllardan bildiğiniz gibi gelen kişiler hem güzel hediyeler alma imkanı buluyor hem de Koruncuklara el uzatmış oluyor. Swissotel de her seneki gibi bedelsiz olarak salon tahsis ederek bizlere destek oluyor.
 
Yeni yıla iyilikle girmek için düzenleyeceğimiz kermeste sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.Katılacak gözde markalardan bazıları ise şunlarPilates with Gerda, Kısmet by Milka, Kart-10-all about paper, TestAs Sanat, Fritolay, Glass Art Design, Mersi Tekstil, Acıbadem Hastaneleri, Kaftan Jewellery,Yastik by Rıfat Özbek, Sırr, Evren Kayar, Lin Jewellery, Kısmet by Milka, OYE Swimwear, Batya Kebudi, Mystwind, Atölye 26, Atelier 55.
 
 
Koruncuk Vakfı Yeni Yıl Kermesi
Tarih: 19 Aralık 2011, Pazartesi
Saat: 11.00-19.00
Yer: Swissotel /Neuchatel Salonu




Bu kermese gerçekten katılmak istiyordum, markaları da beğendim, yardım için bir şeyler almak ve fotoğrafları sizinle paylaşmak istiyordum ancak Pazartesi günü müsait olamıyorum maalesef. O yüzden sizinle paylaşmak istedim, eğer gitmek isteyen olursa bana haber verebilir ve çektiği fotoğrafları da burada yayınlayabiliriz. Çok güzel olur... 






0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger