D&G kapanıyor

12.08.2011


Geçen gün Bağdat Caddesinde mağazaları dolaşırken vitrinde kocaman %80 indirim olan D&G mağazasına girdim. Kıyafetleri karıştırmaya başladım ama bir yandan da düşünüyorum nereden çıktı bu indirim diye, orada çalışan bir adama sordum. Bizzat ağzından aldım haberi: Biliyorsunuz, Dolce&Gabbana'nın iki 'line' ı vardı; DOLCE&GABBANA ve D&G olmak üzere. D&G'nin bu sezon ürünleri İstinye Park mağazasında yalnızca bir sezon daha satılmaya devam ediyormuş ama daha sonra bu line tamamen kaldırılacakmış! Bağdat Caddesi mağazasındakilerin hepsi de İstinye Park'a yollanmış ve mağazayı da kapatıyorlarmış. Amaaaa, o mağaza büyük bir değişime uğrayarak yarın açıklayacağım iki dev markaya sahip çıkacak :)




Biraz da yılbaşından bahsedelim, şehrin her yanı içimizi ısıtan, yüzümüzde tebessüm oluşturup yeni yıl dilekleri dileten, umutla dolduran süslemelerle dolu, işte en ünlülerinden bir tanesi:


Her yıl Vakko'nun eşsiz yılbaşı süslemeleri konuşulur, karşı karşıya kaldığınızda yılbaşının geldiğini tamamen hissedersiniz. Bu sene de köşke hasta olacaksınız, özenle yapılmış detaylar ise orayı çok daha cezbedici kılıyor. Resimde şemsiye altında gördüğünüz adam piyano çalıyor, bir yandan kar yağdırıyorlar ve köşkün kenarlarından sarkıtlar iniyor, yerlerde duvarlarda her yerde kar var. Her unsur çok gerçekçi işlenmiş.
Ayrıca da Vakko hediye paketlerine çok yatırım yapmış, çok güzellermiş; hediye alacaklara duyurulur.



0 comments:

Post a Comment

Caramélisée All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger